Löytyyköhän mistään lehden "The Fishing Gazette" nroa 1911? Varastokirjastossa on joitakin ko. lehden numeroita muttei tätä.

Kysytty

Löytyyköhän mistään lehden "The Fishing Gazette" nroa 1911?
Varastokirjastossa on joitakin ko. lehden numeroita muttei tätä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen yhteistietokanta Melindan ja Frank-monihaun mukaan lehteä ei tosiaan ole Suomen kirjastoissa kuin joitakin vuosikertoja Varastokirjastossa.

Lehteä tai sen artikkelia voi pyytää tilattavaksi kaukolainaan oman lähikirjaston kautta.