Mistä löytyy Turussa VENE-lehden numerot 2006/6 ja 2008/1? Merenkävijä Turusta

Kysytty

Mistä löytyy Turussa VENE-lehden numerot 2006/6 ja 2008/1?
Merenkävijä Turusta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseiset lehdet löytyvät Turun kaupunginkirjaston pääkirjaston tieto-osastolta. Tarkemmin sanoen tieto-osaston avovarastosta, josta ne voi vapaasti lainata. Laina aikaa on 14 vrk.

Seuraavassa hieman tietoa kirjaston lehdistä:

Kijaston kotisivuilta löytyvästä varastolehtiluettelosta näkyvät pääkirjaston varastoon siirretyt lehdet sijoituspaikkoineen. Pääkirjaston tieto-osaston avovarastossa olevat lehdet ovat asiakkaiden vapaasti käytettävissä.
Kellarivarastossa sijaitsevista lehdistä tehdään varastotilaus. Ma-to tilatut lehdet ovat noudettavissa seuraavana päivänä klo 14 alkaen, pe-su tilatut lehdet seuraavana maanantaina pääkirjaston vastaanotosta.

Linkki varastolehtiluetteloon: http://vallu.turku.fi/