Otsikko
Saako mistään kirjastosta lainattua puutarhaetsivät sarjan jaksoja ja tuotantokausia?

Kysytty

saako mistään kirjastosta lainattua puutarhaetsivät sarjan jaksoja ja tuotantokausia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eipä ole kirjastojen kokoelmissa tuota sarjaa. Todennäköisesti sarja ei ole saanut lainausoikeuksia, jotka tarvitaan, jotta kirjasto voisi sen kokoelmiinsa hankkia.

Yle on esittänyt sarjaa vuosina 2003-2006. Ehkä kannattaisi ehdottaa Ylelle sen esittämistä uudelleen.