Teemu Masalin on kirjoittanmut UUDEN oppaa UUDELLE iPadille. Painettu 2012. En löydä sitä HELMETin kautta. Milloin olisi saatavissa?? Utelee

Kysytty

HEI,
Teemu Masalin on kirjoittanmut UUDEN oppaa UUDELLE iPadille. Painettu 2012. En löydä sitä HELMETin kautta. Milloin olisi saatavissa??
Utelee

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot ovat tilanneet tämän teoksen jo kesällä mutta kirjoja ei ole tullut vielä kirjastoon. Kirja on ilmestynyt syyskuussa joten ei sen tulo kirjastoihin varmaan enää kauaa kestä. Teos löytyy jo muualta, esim. Turussa, Lahdessa, Tampereella. Tiedustelen asiaa myös hankintatoimistostamme.