Olen kuukausia sitten varannut kirjan "Matematisk utflykt : 40 problem med eleganta lösningar / Valentina Chapovalova, Erik Svensson". Voisiko tarkistaa mitä…

Kysytty

Hei! Olen kuukausia sitten varannut kirjan "Matematisk utflykt : 40 problem med eleganta lösningar / Valentina Chapovalova, Erik Svensson". Voisiko tarkistaa mitä on tapahtunut tälle kirjalle - varaukseni on koko ajan ollut 1/1 ja ainoa kappale on ollut "matkalla" hyvin kauan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toistaiseksi tämä teos on kadonnut pääkaupunkiseudun kirjastoista. Se saattaa myöhemmin löytyäkin, esim. Töölön kirjaston remontin valmistuessa v. 2016. Tällä hetkellä emme pääse tarkistamaan voisiko kirja olla jossain remontin keskellä vai onko se kokonaan kadonnut.

Teos ei näytä löytyvän myöskään Suomen korkeakoulukirjastojen yhteistietokannasta Melindasta http://melinda.kansalliskirjasto.fi/ Teos ei kuitenkaan ole kokonaan kadonnut markkinoilta ja jos on tärkeää saada se luettavaksi sen voi ostaa itselleen parin kympin hintaan esim. bocus.comista ks. linkki http://www.bokus.com/bok/9789187247514/matematisk-utflykt/