Otsikko
Sattuuko kirjastossa olemaan mustesuihkutulostinta värikasetein? Tarkoitus tulostaa kankaaseen silitettävä arkkille, jota ri siis voi tulostaa laserilla.

Kysytty

Hei,
Sattuuko kirjastossa olemaan mustesuihkutulostinta värikasetein?
Tarkoitus tulostaa kankaaseen silitettävä arkkille, jota ri siis voi tulostaa laserilla.

Vastaus

Vastattu

Mustesuihkutulostinta ei löytynyt Helmet-kirjastojen palveluvalikosta eikä tilavarausjärjestelmästä (Varaamo), joten valitettavasti sellaista ei ole missään pääkaupunkiseudun kirjastossa käytössä.