Miten Sellon kirjastosta haetaan varatut niteet/kirjat? ~Ensikertalainen

Kysytty

Miten Sellon kirjastosta haetaan varatut niteet/kirjat?
~Ensikertalainen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ota kirjastokortti mukaan. Ehdit noutaa varauksen vielä 27.5. Pääset Sellon kirjastoon remontin vuoksi Viaporintorilta pääoven kummaltakin puolelta, sieltä löytyy sisäänkäynnit.

Kirjaston alemman kerroksen aulasta löytyvät varatun aineiston hyllyt. Saat noutaa itse omat varaukset hyllystä. Omat varaukset voit myös lainata lähellä olevilla lainausautomaateilla. Kysy myös apua kirjastossa, kaikki kirjastolaiset auttavat mielellään. Tunnistat kirjaston henkilökunnan työliiveistä. Tervetuloa!

9 ääntä

Kommentit

Ja kirjat ovat lajiteltu sukunimen mukaan