Otsikko
Tarvitsisin tietoa Viherlaakson sairastavuudesta, kuolleisuudesta, sosiaalisista ja terveydellisistä erityisongelmista. Löytyisikö kirjastosta tällaista tietoa?

Kysytty

Tarvitsisin tietoa Viherlaakson sairastavuudesta, kuolleisuudesta, sosiaalisista ja terveydellisistä erityisongelmista. Löytyisikö kirjastosta tällaista tietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tilastoja löytyy verkossa Espoon kaupungin kotisivulla. Viherlaakson väestötilastoja voit etsiä Helsingin seudun aluesarjoista http://heln03.novogroup.com/asarjat
Espoon kaupungin tilastot ovat yleensä suuralueittain, pienalueittaisia tilastoja ilmestyy joka toinen vuosi, viimeksi ilmestyneitä Viherlaakson tilastoja on Suur-Leppävaaran pientauluissa http://www.espoo.fi/xsl_perussivu_ilmanalasivuja.asp?path=1;606;608;646…

Lisätilastoja voit etsiä kaupungin kotisivulta vasemmalla olevasta linkistä tilastot- julkaisut.
Koska kyseessä on pienalue, voit ottaa yhteyttä myös Espoon kaupungin kehittämisryhmään.
Espoon kaupungin kehittämis- ja tutkimusryhmä
Katuosoite Espoonkatu 3
Postiosoite PL 12, 02070 ESPOON KAUPUNKI
Puhelinvaihde (09) 81621
Telefax (09) 8162 2321
Internet-osoite www.espoo.fi/tieto
Sähköposti tieto@espoo.fi

Tietopalvelua antaa koko yksikön henkilökunta.