Tarvitsen englannin alkeisoppikirjan, jossa on mukana cd:n lisäksi tekstikirja, jossa myös foneettisin merkein neuvotaan ääntäminen (esim. sanasto on…

Kysytty

Tarvitsen englannin alkeisoppikirjan, jossa on mukana cd:n lisäksi tekstikirja, jossa myös foneettisin merkein neuvotaan ääntäminen (esim. sanasto on kirjoitettu myös lausuttuna)? Tavoitteena on oppia sekä puhumaan (ääntämään oikein) että kuuntelemaan englantia. Yleisiä kielenkäyttötilanteita, ei tarvitse painottua matkailuun. Olisi hyvä jos kirjalle + cd:lle olisi jatko-osa/-osia.
Ystävällisin terveisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi kurssit English for You sekä New Headway Pronunciation Course ovat kielikurssipaketteja joihin sisältyy kirja+ cd. English for You kirjan sanasto on myös foneettisesti kirjoitettu.
New Headway Pronunciaton Course keskittyy ääntämiseen ja puhumiseen.Jatko-osia on kummassakin sarjassa.