Otsikko
Löytyisikö oppikirjoja asiakaspalveluun englanniksi tai ruotsiksi?

Kysytty

Löytyisikö oppikirjoja asiakaspalveluun englanniksi tai ruotsiksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä olisi oppikirjoja (osassa on myös kasetteja) asiakaspalveluun ruotsiksi:

1) Bauters, Anneli: Profil. Kombi
WSOY, 1999
Aikuisopiskelijoille suunnattu kirja asiakaspalveluun ja vuorovaikutukseen.
svenska, suomi

2)Bauters, Anneli: Profil: Kombi
WSOY, 1999
Tarkoitettu edistyneille.
3 kasettia + oppikirja.
suomi, svenska

3)Bauters, Anneli: Kontor & service (WSOY, 2000)
Aikuisopiskelijalle suunniteltu ruotsin kielen kurssi, joka keskittyy työelämän kontakteihin asiakas- ja toimistopalvelutehtävissä. Keskitaso.
oppikirja, 2 äänikasettia
suomi, svenska

4)Korpela, Nina: Väl mött på hotellet
Edita, 1998
Kirja suunnattu asiakaspalveluun hotellissa ruotsin kielellä.
svenska, suomi

Asiakaspalveluun englanniksi löytyisi sopiva video:

1) At your service : palveluenglantia / ohjaaja: Marja Jaakola ; toimittaja: Sirkka Hautamäki
Huomautus Ohjelmasarja on suunniteltu ammatilliseen peruskoulutukseen, asiakaspalvelutehtäviin valmistautuville, mutta sopii myös kaikille palvelualoilla toimiville, joilla on pohjana peruskoulun verran englannin kielen taitoja.
YLE Opetus, 2002
VIDEO
suomi, englanti

2)Puhelinpalvelusanasto : suomi-ruotsi, suomi-englanti, suomi-saksa
Finnet Focus, [2001]
kirja
(Tämä teos löytyy valitettavasti vain Tikkurilan kirjaston käsikirjastosta, missä sitä voi käydä lukemassa paikan päällä. Sitä ei siis voi lainata.)

Kirjojen ja videon saatavuuden voi tarkistaa osoitteesta http://www.helmet.fi