Otsikko
Mistä mahtaa löytyä nuotti ja sanat kappaleeseen Liisa, loistokaunokainen?

Kysytty

Mistä mahtaa löytyä nuotti ja sanat kappaleeseen Liisa, loistokaunokainen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tuota tuttua Four Catsin kappaletta ei nuottina ole saatavissa. Tampereen kaupunginkirjastosta löytyy kyllä cd-levy, joka on tällä hetkellä paikallakin. Sanat löytyvät Toivelauluja-vihkosta (osa 57), jota ei saa lainaksi (kopiointimahdollisuus kirjastossa on).