Tarkistin tietojani ja huomasin huomautusmaksun,voinko maksun hoitaa verkkopankin kautta vai täytyykö aina asioida kirjastossa?

Kysytty

Hei,tarkistin tietojani ja huomasin huomautusmaksun,voinko maksun hoitaa verkkopankin kautta vai täytyykö aina asioida kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verkkomaksaminen ei HelMet-kirjastoilla ole vielä valitettavasti mahdollista, joten maksu hoituu ainoastaan käymällä jossain kirjastoistamme paikan päällä. Verkkomaksamisen mahdollisuutta ollaan HelMet-kirjastossa kuitenkin juuri aktiivisesti kehittämässä.