Minulle on kertynyt myöhästymismaksuja ja haluaisin maksaa koko summan kerralla verkossa. Onko maksuja siis mahdollista hoitaa esimerkiksi verkkopankin tai…

Kysytty

Hei!

Minulle on kertynyt myöhästymismaksuja ja haluaisin maksaa
koko summan kerralla verkossa. Onko maksuja siis mahdollista
hoitaa esimerkiksi verkkopankin tai kirjaston oman palvelun kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiaa on selvitetty, mutta vielä ei ole löytynyt riittävän toimivaa ja edullista ratkaisua. Maksut voi siis toistaiseksi hoitaa vain kirjastossa asioidessa. Poikkeustilanteissa (muutto toiselle paikkakunnalle tms.) kirjastoa voi pyytää lähettämään laskun.

Lainausoikeuden menettää, jos maksuja on kertynyt yli 10 euroa.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Minä sain Vantaan kirjastosta kirjeen että jos en palauta heti lainaus ja varausoikeudet menetetään. Otan aina kuitin josta näkee maksettavat, viime viikolla se oli 0€ ja nyt webssä 3,60. 1 kirja vahingossa 2 vk myöhässä kun oli mennyt väärään hyllyyn.