Voiko Turun pääkirjaston lainattavat palauttaa muihinkin alueen kirjastoihin vai vaan pääkirjastoon? Koskeeko sama käytäntö esim. cd-levyjä?

Kysytty

Voiko Turun pääkirjaston lainattavat palauttaa muihinkin alueen kirjastoihin vai vaan pääkirjastoon? Koskeeko sama käytäntö esim. cd-levyjä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit palauttaa Turun kaupunginkirjaston lainan mihin tahansa Turun lähikirjastoon maksutta.
Kuljetusmaksu 2 € peritään Vaski-kirjastojen kuntarajat ylittävistä lainojen palautuksista silloin, kun lainat palautetaan johonkin muuhun kirjastoon kuin siihen, josta ne on lainattu tai jonka kokoelmiin niteet kuuluvat.