Syötän kirj.kortin numeron ja salasanan mutta kone herjaa väärä tunnus. yritän etsiä ohjeita kyseiseen asiaa mutta niitä ei ole. eli yritys e.lehden lukemiseen…

Kysytty

Syötän kirj.kortin numeron ja salasanan mutta kone herjaa väärä tunnus.
yritän etsiä ohjeita kyseiseen asiaa mutta niitä ei ole.
eli yritys e.lehden lukemiseen ei onnistu

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko mahdollista, että muistatte tunnuslukunne väärin? Tunnusluvun voi vaihtaa seuraavalla kirjastokäynnillä. Samalla voidaan testata jos kyseessä on joku muu tekninen häiriö. Kirjastokorttinne tiedot näyttävät olevan kunnossa.

0 ääntä

Kommentit

Mulla sama juttu! Ensin kokeilin tabletilla, ei hyväksy salasanaa, jota en ole varmasti vaihtanut. Sitten kokeilin pöytäkoneella niin hyväksyi ja pääsin sisään. Mutta kun rupesin vahvistamaan turvakysymyksiä niin herjaa "väärä salasana"?