Siivoan kirjahyllyä muuton alla ja tiedustelen, voiko kirjastoon tuoda käytettyjä kirjoja. Liitteenä kaksi kuvaa, joista näkyy, mitä kirjoja olisi tarjolla.

Kysytty

Hei, siivoan kirjahyllyä muuton alla ja tiedustelen, voiko kirjastoon tuoda käytettyjä kirjoja. Liitteenä kaksi kuvaa, joista näkyy, mitä kirjoja olisi tarjolla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Useissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa on kirjakierrätyspiste, johon voi jättää kirjoja. Yleensä on kuitenkin toivottavaa, ettei kerralla jätetä kovin montaa kirjaa. Joissakin tapauksissa kierrätyspisteestä voi löytyä aineistoa, joka voidaan ottaa kokoelmaan.

Löydät kyseiset kirjastot Helmet-palvelusivustolta kohdasta Palvelut, pudotusvalikosta otsikolla Kirjakierrätyspiste.