Voiko Vallilan kirjastoon tuoda kirjoja kierrätystarkoitukseen?

Kysytty

Voiko Vallilan kirjastoon tuoda kirjoja kierrätystarkoitukseen? Esim isoja Aku Ankka kirjoja. Hyväkuntoisia, kovakantisia.

Vastaus

Vastattu

Vallilan kirjastossa on kirjakierrätyskärry.

Mikäli sinulla on paljon kierrätyskirjoja, sinun kannattaa vielä ottaa yhteyttä Vallilan kirjastoon ja kysyä, kuinka paljon kirjoja voi kerrallaan tuoda.

https://helmet.finna.fi/OrganisationInfo/Home#84870

Helmet-palvelusivustolta kunkin kirjaston kohdalta löytyy tieto siitä, onko ko. kirjastossa kirjakierrätyspiste.