Saisiko Lappeenrannassa mistään ostettua vanhoja Tove Janssonin Muumikirjoja tai tilattua netistä ilman että tarvitsee liittyä mihinkään kirjakerhoon?

Kysytty

Saisiko Lappeenrannassa mistään ostettua vanhoja Tove Janssonin Muumikirjoja tai tilattua netistä ilman että tarvitsee liittyä mihinkään kirjakerhoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muumikirjoja julkaisee nykyään Lasten Parhaat kirjat -kerho ja niitä on myös ollut kirjakauppamyynnissä. Suurimman osan painos on nyt loppu. Muumilaakson tarnoita 5 näyttää olevan ainoa saatavana oleva muumikirja tällä hetkellä kirjakaupoissa. Lappeenrannassa toimii myös antikvaarinen kirjakauppa Suma (Kauppakatu 63) sekä antikvariaatti Helmi (Koulukatu 15), joista lastenkirjoja kannattaa kysellä.