Kuka vastaa kaupungin kirjaston oppikirjahankinnoista? Haluaisimme lahjoittaa kirjastolle uusia suomen kielisiä kiinan kielen oppimateriaaleja. Voisimme…

Kysytty

Hei,

Kuka vastaa kaupungin kirjaston oppikirjahankinnoista? Haluaisimme lahjoittaa kirjastolle uusia suomen kielisiä kiinan kielen oppimateriaaleja. Voisimme lähettää kirjalistan, jonka perusteella voisitte päättää lahjoitettavista kirjoista ja niiden määristä.

Odotamme yhteydenottoanne.

Terveisin
Helsingin yliopiston Konfutse-instituutti

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston Hankinta- ja luettelointitoimisto tarjoaa kirjastoille keskitetysti aineiston valittavaksi sekä tilaa sen sopimustoimittajilta.

Monikielisen aineiston hankinnasta, luetteloinnista ja tiedotuksesta vastaa informaatikko Riitta Hämäläinen hankintatoimistossa.
riitta.hamalainen@hel.fi