Olen varannut Helmetin kautta opetus-DVD:n (rumpujen soitto). Ko. nide majailee Pasilan musiikkiasemalla ja tila on "käsittelyssä". Mitä "käsittelyssä"…

Kysytty

Olen varannut Helmetin kautta opetus-DVD:n (rumpujen soitto). Ko. nide majailee Pasilan musiikkiasemalla ja tila on "käsittelyssä". Mitä "käsittelyssä" tarkoittaa? "Käsittelytila" on päällä nyt muistaakseni kolmatta viikkoa, ja varauksiakin näyttää olevan jonossa jo neljä?!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käsittelyssä-tila tarkoittaa, että aineisto on käsiteltävänä kirjaston hankinta- ja luettelointiosastolla. Tämä koskee siis uutta kirjastoon tulevaa aineistoa joka ei ole vielä lainattavissa. Käsittelyssä-tilassa olevaa aineistoa voi kuitenkin jo varata.
Aineisto on käsittelyssä-tilassa vaihtelevia aikoja hankinta-ja luettelointiosaston kiireistä riippuen.
Toivottavasti saat varaamasi levyn mahdollisimman pian.