Otsikko
Sain aiempaan kysymykseeni ao vastauksen: "Tuhannen ja yhden yön satuja / mukaillen nuorisolle kertonut K. Merikoski ; kuv. Rudolf Koivu ; somistanut Heikki…

Kysytty

Hei, sain aiempaan kysymykseeni ao vastauksen:

"Tuhannen ja yhden yön satuja / mukaillen nuorisolle kertonut K. Merikoski ; kuv. Rudolf Koivu ; somistanut Heikki Paaer
Osa: 1 ja 2
Julkaisija: Helsinki : Valistus
Julkaisija (osa): , 1945. Lienee kaukolainattavissa ainakin lukusalilainaksi."

Miten voisin saada kirjan luettavakseni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjat ovat kaukolainattavissa kotilainoiksi Kuopion varastokirjastosta. Tehkää kaukolainatilaus lähikirjastossanne. Kaukolainatilauksen voi tehdä myös nettilomakkeella http://www.espoo.fi/kirjastolomakkeet/asiakkaat.htm