Kysyisin kaukolainauksesta.Olen tällähetkellä Järvelässä ja olen kaukolainannut teiltä erään kirjan tänne Järvelään.Voinko lukemani kirjan palauttaa muuhun…

Kysytty

Kysyisin kaukolainauksesta.Olen tällähetkellä Järvelässä ja olen kaukolainannut teiltä erään kirjan tänne Järvelään.Voinko lukemani kirjan palauttaa muuhun kirjastoon kuin Lahden tai Järvelän kirjastoihin?Entäpä normaalilainauksessa vaikkapa teiltä lainattuja kirjoja palauttaa vaikkapa kotipaikkakuntani kirjastoon Vantaalle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolaina tulee aina palauttaa siihen kirjastoon, josta se on käyty noutamassa. Vantaalle voi palauttaa ainoastaan HelMet-kirjastojen aineistoa, eli Helsingin, Espoon, Kauniaisten ja Vantaan kaupunginkirjastojen lainoja.