Olen etsimässä Folletin kuunnelmaa "Maata etsimässä". Mistä kirjastoista voisin ko. kuunnelman lainattavaksi saada. En ole hauista huolimatta sitä löytänyt?

Kysytty

Olen etsimässä Folletin kuunnelmaa "Maata etsimässä". Mistä kirjastoista voisin ko. kuunnelman lainattavaksi saada. En ole hauista huolimatta sitä löytänyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maakuntakirjastojen aineistoa voi etsiä Kirjastot.fi-sivuilta (www.kirjastot.fi ) löytyvän monihaun avulla, http://monihaku.kirjastot.fi/maakuntakirjastot . Monihaun mukaan äänitettä on olemassa esim. Mikkelin, Kuopion, Tampereen, Rovaniemen, Kajaanin, Jyväskylän maakuntakirjastoissa. Äänitteen saat käsiisi menemällä omaan kirjastoosi ja tilaamalla sen kirjaston kautta itsellesi kaukolainaksi. Kaukolainat ovat maksullisia, maksut vaihtelevat eri kirjastoissa.