Haluaisin kaukolainata vinon pinon kirjoja Turusta Helsingin kaupungikirjaston kautta. Miten toimin ja miten kauan kirjojen toimituksessa menee?

Kysytty

Haluaisin kaukolainata vinon pinon kirjoja Turusta Helsingin kaupungikirjaston kautta. Miten toimin ja miten kauan kirjojen toimituksessa menee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä kaukopalvelupyynnön sellaisesta kirjasta, jota ei löydy pääkaupunkiseudun kirjastoista. Toimitusaika riippuu siitä, onko teos lainassa Turussa, ja onko siitä varauksia.
Tarkempia tietoja saat osoitteessa http://www.lib.hel.fi/kaukopal/kaukop.htm - täällä voit myös tehdä kaukolainapyynnön, jollet ehdi kirjastoon!