Jos haluan lainata ulkomailta jonkun teoksen esim. Amerikasta, miten menettelen? Jean Harlow olisi kyseessä.

Kysytty

Jos haluan lainata ulkomailta jonkun teoksen esim. Amerikasta, miten menettelen? Jean Harlow olisi kyseessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto välittää kaukolainoja myös ulkomailta. Kaukolainan hinta Pohjoismaiden ulkopuolelta on 20 euroa. Voit ottaa yhteyttä kaukopalveluvirkailijaamme, puh. 621 5846 tai e-mail: kaukolainat@pori.fi.