Etsin tietoa ennustamiskirjasta. Olen laikaisemmin lainannut kirjan Rikhardinkadun kirjastosta Helsingistä kaukolainana useita vuosia sitten ja en muista…

Kysytty

Etsin tietoa ennustamiskirjasta. Olen laikaisemmin lainannut kirjan Rikhardinkadun kirjastosta Helsingistä kaukolainana useita vuosia sitten ja en muista kirjan tarkkaa nimeä. Nyt on myös niin etten löytänyt ko. kirjasta tietoja nettihauilla. Muistini mukaan kirjan nimi on Povarien ennustukset, mutta sillä ei löytynyt tietoja. Kirjassa oli punaiset kannet ja sivuja ainakin sata? Löytyykö tietoa ja kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja saattaisi olla Sven Linden teos Povarien salaisuudet : käytöllinen povauskirja / parhaista alkulähteistä koonnut Sven Linde.
[Johanneshov] : [Sinkona-förlaget] , 1983
422 s. : kuv. ; 22 cm. Alkuteos: Sibyllans hemligheter.
Kannen alanimeke: Käytännöllinen povauskirja. - Pain. 999 kpl. ISBN: 91-86148-15-X (sid.)

Kirjaa ei enää ole Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmissa, joten kansien värin tarkistaminen ei onnistunut! Ainakin Pirkkalan, Lahden, Rovaniemen ja Oulun kirjastosssa on lainakappaleet, joten voit jälleen saada sen kaukolainaksi.
http://monihaku.kirjastot.fi/maakuntakirjastot

Ruotsiksi teos löytyy Helsingin kaupunginkirjastosta, samoin muita Sven Linden teoksia.