Otsikko
Suomussalmen pääkirjaston kokoelmista löytyy Jaakko Heikkisen vuodelta 1998 oleva teos "Kenttäradan monet kasvot : Saksalaisten kenttärata 1942-1944…

Kysytty

Suomussalmen pääkirjaston kokoelmista löytyy Jaakko Heikkisen vuodelta 1998 oleva teos "Kenttäradan monet kasvot : Saksalaisten kenttärata 1942-1944 Hyrynsalmelta Kuusamoon arkistojen valossa ja aikalaisten kuvaamina." luokasta 92.8

Asun Vantaalla ja työskentelen Espoossa. Onko minun mahdollista lainata kyseistä teosta ja miten tulee toimia? Pitääkö teos tilata asuinkunnan kirjaston kautta, vai voiko asian hoitaa esim. Tapiolassa olevan kirjaston kautta jos lainaaminen siis onnistuisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä kaukolainapyynnön joko Vantaan tai Espoon kirjaston kautta. Käyttämässäsi kirjastossa selviää, miten on toimittava.
Kansa taisteli-lehteä on säilytetty tietokannan mukaan esim. Kouvolan, Lahden, Vaasan ja Porin kirjastoissa. Lehden artikkeleita on myös koottu kirjoiksi. Teosten nimet ovat Isänmaa pelastui, Kohtalon vuodet ja Muistojen kirja. Näitä kirjoja löytyy useista pääkaupunkiseudun kirjastoista, joten saat ne hyvin helposti käyttöösi.