Missä on vika, kun en onnistu uusimaan kaukolainaani? Aikaisemmin on onnistunut. Eräpäivä on 3.12., joten haluaisin hoitaa asian mahdollisimman pian.Kirjat:…

Kysytty

Hei. Missä on vika, kun en onnistu uusimaan kaukolainaani? Aikaisemmin on onnistunut. Eräpäivä on 3.12., joten haluaisin hoitaa asian mahdollisimman pian.Kirjat: Kasvatus ja koulutus Kainuussa, Kun kansakoulu tuli Kajaaniin. Kiitos.

Vastaus

Vastattu

Kaukopalvelusta kerrottiin, että lainojesi uusimiskerrat ovat täynnä. Aineiston lähettänyt kirjasto määrittää, kuinka monta kertaa sen lainoja voi uusia. Palauta siis kaukolainasi johonkin Hämeenlinnan kaupunginkirjaston toimipisteeseen. Kaukopalvelu palauttaa kirjat. Jos haluat uudelleen samat kirjat lainaan, tee uusi kaukopalvelutilaus. Aineisto saadaan tilattua sinulle sitten joko samasta kirjastosta kuin ne tulivat nyt tai toisaalta.