Voiko lainata esim. postitse tai Keravan kirjaston kautta: Liisa Taiminen " Laitisen Kukkasen suku"

Kysytty

Voiko lainata esim. postitse tai Keravan kirjaston kautta:
Liisa Taiminen " Laitisen Kukkasen suku"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Liisa Taimisen kirja Laitisen-kukkasen suku löytyy Mikkelin kaupunginkirjastosta. Sen voi lainata sieltä kaukopalvelun kautta. Kaukopalvelu on kirjastojen välistä toimintaa, joten ottakaa yhteyttä Keravan kaupunginkirjastoon, niin kirja tilataan teille Mikkelistä.