Onks tiatoo? Minua kiinnostaisi opus Sjölund Peter: Släktforska med DNA.

Kysytty

Onks tiatoo?
Minua kiinnostaisi opus Sjölund Peter: Släktforska med DNA.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teosta ei ole Hämeenlinnan seudun yleisissä kirjastoissa, joten voit kaukolainata sen hintaan kahdeksan euroa. Näin saat sen sieltä mistä se saadaan sinulle nopeiten tilattua. Näen että teosta on tällä hetkellä ainakin neljän maakuntakirjaston kokoelmissa. Kaukolainatilauksen voi tehdä suoraan lomakkeelle Hämeenlinnan seudun kirjastojen Vanamo-verkkokirjastossa(https://vanamo.verkkokirjasto.fi). Klikkaa etusivulta A-Ö-listaa, sitten K-kirjaimen kohdalta "kaukolainatilaukset", ja vielä siitä "Kaukolainatilaus Hämeenlinnan kaupunginkirjaston asiakkaille". Täytä lomake ja klikkaa "Tilaa". Tilauksen voi myös laittaa sähköpostilla kaukopalvelu@hameenlinna.fi. Teoksen voi mahdollisesti saada myös ehdottamalla sen hankintaa kirjaston kokoelmiin (hankintaehdotus), mutta se on kaukolainaa huomattavasti epävarmempi tapa. Hankintaehdotuksen ohjeet löytyvät verkkokirjaston A-Ö-listalta.