Onko mahdollista saada esim. skannattuna sähköpostiin Anneli Ilmosen tutkielmaa Joseph Alasesta. Tutkielma julkaistiin v.1973 Tampereen Taidemuseon jugend…

Kysytty

Onko mahdollista saada esim. skannattuna sähköpostiin Anneli Ilmosen tutkielmaa Joseph Alasesta. Tutkielma julkaistiin v.1973 Tampereen Taidemuseon jugend-näyttelyn esittelykirjassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos alla olevan teoksen bibliografiset tiedot ovat oikein eli jos tuo on etsimänne teos, sen saa kaukolainattua oman lähikirjaston kautta. Sähköpostiliitteenä lähetettävää tiedostoa ei ole saatavilla.

Nimeke: Tampereen jugend näyttely : Tampereen taidemuseo 7.10-28.11.73 / Työryhmä: Anneli Ilmonen, Paula Kivinen & Tauno Tarna
Julkaistu: [Tampere] , 1973
Ulkoasu: 250 p. : ill.
ISBN: 951-99021-1-2