Otsikko
Mistä kirjastosta mahtaisin löytää kaukolainattavaksi Helsingin Sanomien numeron 5.1.1968?

Kysytty

Mistä kirjastosta mahtaisin löytää kaukolainattavaksi Helsingin Sanomien numeron 5.1.1968?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupungin pääkirjastossa on Helsingin Sanomat mikrofilmillä vuodesta 1904 alkaen. Mikrofilmejä voi pyytää kaukolainaksi oman kunnan kirjastossa luettavaksi. Kaukolainat ovat kirjastojen välisiä: käy lähikirjastossasi tekemässä kaukolainapyyntö.