Olisiko mahdollista saada "My Life With Dali by Amanda Lear" lainaksi? Sen voi lähettää Muonion kunnan pääkirjastoon minulle noudettavaksi. Kiitos!

Kysytty

Olisiko mahdollista saada "My Life With Dali by Amanda Lear" lainaksi? Sen voi lähettää Muonion kunnan pääkirjastoon minulle noudettavaksi. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos haluat kyseisen kirjan lainaksi Muonion kunnan pääkirjastoon, sinun on tehtävä siellä kaukolainapyyntö, jolloin kirjasto tilaa haluamasi aineiston sinne. Kirja löytyy MANDAn eli yleisten kirjastojen yhteisluettelon mukaan Tampereelta ja Helsingistä.