Etsin lainaan Angelika box:ia eli DVD kokelmaa Angelika elokuvista. Löytyykö se Kainuun kirjastoista ja , jos ei, niin löytyisikö se kaukolainaamalla?

Kysytty

Etsin lainaan Angelika box:ia eli DVD kokelmaa Angelika elokuvista. Löytyykö se Kainuun kirjastoista ja , jos ei, niin löytyisikö se kaukolainaamalla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä dvd-boxia ei löydy Kainuun kirjastoista eikä muistakaan kirjastoista. Yksittäiset dvd:t 1-5 löytyvät Helsingistä, Lahdesta, Kouvolasta ja Kokkolasta. Niitä saa kaukolainaksi hintaan 4 e/1 dvd. Mikäli haluat tehdä kaukolainapyynnön, ota yhteys Kajaanin pääkirjaston kaukopalveluun joko sähköpostitse kaukopalvelu@kajaani.fi tai puhelimitse 08-6155 2434. Mikäli haluat voit myös täyttää kaukopalvelupyyntölomakkeen internetissä osoitteessa http://213.143.184.82/kirjasto/kaukolomkirja.htm