Onko Hämeenlinnan kirjastossa tai maakunta-arkistossa Suomen valtiopäiväasiakirjoja 1980 luvulta ? Olisin halunnut tutustua hallituksen esitykseen 66/1988 vp…

Kysytty

Hei

Onko Hämeenlinnan kirjastossa tai maakunta-arkistossa Suomen valtiopäiväasiakirjoja 1980 luvulta ?
Olisin halunnut tutustua hallituksen esitykseen 66/1988 vp.

Finlexin tietokannassa on hallituksen esitykset vuodesta 1992, ei sen vanhempia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valtiopäiväasiakirjoja ei ole Hämeenlinnan kirjastossa eikä maakunta-arkistossa, mutta kirjasto voi tilata tarvitsemanne hallituksen esityksen kaukolainaksi. Kaukolainapyynnön voi jättää osoitteessa http://kirjasto.hameenlinna.fi/kirjasto/kaukopy.htm tai puhelimella numeroon 621 2284.