Minulla on hakusessa teos: Räisälän kansanopiston 1908-1958 historiikki. Se on painettu 1958. Mistähän tämän saisi lainattua?

Kysytty

Minulla on hakusessa teos:
Räisälän kansanopiston 1908-1958 historiikki. Se on painettu 1958.
Mistähän tämän saisi lainattua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäänne kirjaa ei löydy Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmista. Kirja on mahdollista kaukolainata Hämeenlinnan kaupunginkirjastoon, koska sitä löytyy joistakin Suomen kirjastoista. Kaukolainamaksu on 6 euroa ja lainan toimitus kestää muutamia päiviä. Kaukolainatilauksen voi tehdä kirjaston kotisivujen kautta osoitteessa https://vanamo.verkkokirjasto.fi/web/arena/kaukolainatilaus tai käymällä kirjastossa ja täyttämällä vastaavan tilauslomakkeen. Lomakkeita saa tieto- ja asiakaspalvelutiskeiltä.