Mistä Suomen kirjastoista tavoittaa tällaisen kirjan: Montferrand, Plans et détails du monument consacré à la mémoire de l'Empereur Alexandre. Paris 1836…

Kysytty

Mistä Suomen kirjastoista tavoittaa tällaisen kirjan: Montferrand, Plans et détails du monument consacré à la mémoire de l'Empereur Alexandre. Paris 1836. Saako kaukolainattua kaupunginkirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäänne teosta löytyy Kansalliskirjaston kokoelmista sekä Museoviraston kirjaston kokoelmista. Ongelmana on se, että niitä ei anneta kotilainaan. Tällaisessa tapauksessa lähikirjasto voi tiedustella, saako teoksia lainattua niin, että niitä käytäisiin lukemassa paikallisessa kirjastossa (eli ei siis lainattaisi kotiin).