Onko Dan Bar-On:in kirja "Legacy of silence" saatavilla missään Suomen kirjastossa? Bar-On, D. (1989). Legacy of Silence: Encounters with Children of the Third…

Kysytty

Onko Dan Bar-On:in kirja "Legacy of silence" saatavilla missään Suomen kirjastossa?
Bar-On, D. (1989). Legacy of Silence: Encounters with Children of the Third Reich. Cambridge: Harvard University Press.m [In English, German (In 2003 a new edition by Koerber Foundation), Hebrew, French and Japanese].

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä teosta ei ole saatavilla lainaksi Suomesta. Lähin paikka, mistä teos on mahdollista saada on Ruotsin kansalliskirjasto/Sveriges nationalbibliotek.Jos olette kiinnostunut saamaan teoksen lainaan, voitte ottaa yhteyttä lähimmän kirjastonne tietopalveluun/neuvontaan, joka sitten tilaa kirjan kaukolainaksi.