Laulu: Malaquenia salerosa. Lauletaanko tuossa laulussa espanjalaisesta kaupungista nimeltä:Malaga ? Jos ei, niin mistä laulu kertoo ?

Kysytty

Hei,laulu: Malaquenia salerosa. Lauletaanko tuossa laulussa espanjalaisesta kaupungista nimeltä:Malaga ? Jos ei, niin mistä laulu kertoo ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Malagueña salerosa on meksikolainen laulu, joka kertoo Malagasta kotoisin olevasta naisesta, jonka kauneutta mies ylistää. Miehellä ei ole tarjota naiselle rikkauksia, mutta rakkautta sitäkin enemmän.

Lisää tietoa laulusta wikipedian englanninkielisessä versiossa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Malague%C3%B1a_Salerosa