Mistä löytyisi, Kukkia Salzburgista nimisen vanhan valssin, sanoittanut, R.R. Ryynänen sanat. Nuotin olen tilannut Harmonikkaliitosta, mutta niissä olevat…

Kysytty

Mistä löytyisi, Kukkia Salzburgista nimisen vanhan valssin, sanoittanut, R.R. Ryynänen sanat. Nuotin olen tilannut Harmonikkaliitosta, mutta niissä olevat sanat on mielestäni puutteelliset.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanat, sekä saksaksi että suomeksi, ovat tällaisessa nuotissa:
Freundorfer, Blumen aus Salzburg=Kukkia Salzburgista (1966).
Nuotti on Lahden kaupunginkirjaston kokoelmissa. Sen voi saada kaukolainaksi oman kirjaston kautta.