Voinko saada lainata nuotteja kaukolainana kirjastostanne? Asun Muhoksella, Oulun lähettyvillä.

Kysytty

Voinko saada lainata nuotteja kaukolainana kirjastostanne? Asun Muhoksella, Oulun lähettyvillä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voit. Käy Muhoksen kirjastossa jättämässä kaukopalvelupyyntö haluamistasi nuoteista. Pyynnön voi jättää sellaisista nuoteista, joita Muhoksen kirjaston kokoelmassa ei ole. Jos nuotit löytyvät Oulun kaupunginkirjaston kokoelmasta, kaukopalvelu lähettää ne Muhoksen kirjastoon, josta voit ne noutaa.