Löysin Fennica-tietokannasta 3 Myrskylän osuuskaupan historiaa koskevaa kirjaa (vuosilta 1929, 1944, 1949), mutta mistä nämä kirjaset olisivat lainattavissa?…

Kysytty

Löysin Fennica-tietokannasta 3 Myrskylän osuuskaupan historiaa koskevaa kirjaa (vuosilta 1929, 1944, 1949), mutta mistä nämä kirjaset olisivat lainattavissa? Onko ne vain yliopiston kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikki kolme kirjaa ovat Eduskunnan kirjastossa. Voit saada ne kaukolainaan kotikuntasi kirjastoon. Kaukolainaus on kirjastojen välistä, joten mene tekemään lainapyyntö kotipaikkasi kirjastoon. Kaukolainaus on yleensä maksullista. Eduskunnan kirjasto on kaikille avoin kirjasto eli voit myös mennä itse lainaamaan kirjat. Kirjastoon tarvitset oman kortin. Kirjat ovat pieniä, 12-30-sivuisia kirjasia.