Minkä kautta saisin luettua Warkaudenlehden vuoden 1998 alkuvuoden lehdet?

Kysytty

Minkä kautta saisin luettua Warkaudenlehden vuoden 1998 alkuvuoden lehdet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varkauden kaupunginkirjaston kokoelmassa on Warkauden lehti mikrofilmattuna (tällä hetkellä 30.6.1999 saakka). Vuoden 1998 alkupuoli mahtuu kolmeen mikrofilmirullaan. Niitä voidaan lähettää kaukolainaan, tosin meillä on määrätty maksu 15 mk lähetystä kohti. Asiakas jättää kaukolainapyynnön itseään lähimpään kirjastoon, jossa on mikrofilminlukulaite, ns. rullakone.