Mikä on lähin kirjasto Vanhakaupunki asukasta. Mistä löydän musiikin kaukolaina osastonton Tampereelta? Kyseessä olisi lasten leikkilaulut "liisa poimii kedon…

Kysytty

Mikä on lähin kirjasto Vanhakaupunki asukasta. Mistä löydän musiikin kaukolaina osastonton Tampereelta? Kyseessä olisi lasten leikkilaulut "liisa poimii kedon kukkaa " ja " Jönö metsään laukkaa"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanhakaupunki- nimisen kaupunginosan löysimme Helsingistä, mutta emme Tampereelta, tarkoitte ehkä Helsingin Vanhakaupunkia. Siellä on lähin kirjasto Arabianrannan kirjasto osoitteessa Hämeentie 135 A, puhelinnumero 31085056. Siellä voitte tehdä kaukolainapyyntöjä mainitsemastanne aineistosta, kuten myös Tampereen yleisissä kirjastoissa. Tampereen pääkirjasto on osoitteessa Pirkankatu 2, puhelinnumero sinne on (03)314614