Olen yrittänyt metsästää kirjaa: Utveckla barns sociala och emotionella kompetens, Carolyn Webster-Stratton. Löytyiskö jostain? Onnistuuko "kaukolaina" ja mitä…

Kysytty

Moi
Olen yrittänyt metsästää kirjaa: Utveckla barns sociala och emotionella kompetens, Carolyn Webster-Stratton. Löytyiskö jostain? Onnistuuko "kaukolaina" ja mitä se maksaisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja näyttäisi olevan paikalla sekä Vaasan että Kokkolan kaupunginkirjastoissa. Kaukolainaus onnistuu kyllä ja meidän kaukolainamksu on 3€, kun teos on saatavissa yleisestä kirjastosta. Kaukolainapyynnön voit tehdä verkossa osoitteessa www.kyyti.fi ja sieltä lomakkeista löytyy kaukolainapyyntölomake tai soittamalla kirjastoon tai täyttämällä kaukolainapyyntö kirjastossa.