Onko mitenkään mahdollista saada videoita lainatuksi kaukolainana jopa Kajaaniin asti? Kajaanin kirjaston kokoelmat ovat varsin rajatut varsinkin…

Kysytty

Onko mitenkään mahdollista saada videoita lainatuksi kaukolainana jopa Kajaaniin asti?
Kajaanin kirjaston kokoelmat ovat varsin rajatut varsinkin jalkapallovideoiden osalta, joten kiinnostusta kaukolainaukseen futis aiheisten videoiden osalta olisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikkien suomen kunnan- ja kaupunginkirjastojen kautta saa kaukolainaksi kirjoja ja av-aineistoa niin myös videoita Kajaaniin. Kaukolainapyynnön voit tehdä kirjastossa, sieltä voit myös kysyä, mitä jalkapallovideoita muissa kirjastoissa on olemassa. Videoiden laina-aika on lyhyempi kuin kirjojen, yleensä viikon verran. Jalkapalloaiheisia videoiden nimiä ja paikannustietoja löytyy esim. Yleisten kirjastojen verkkopalvelujen kautta monihaulla, kun asiasanana on "jalkapallo" ja aineistolajina
"video": http://www.kirjastot.fi/monihaku/maakuntakirjastot.htm.