Otsikko
Miten saisin lainaksi Teologisen aikauskirjan numero 1, 2002? Tai miten saisin siitä artikkelin, jonka on kirjoittanut Matti Myllykoski (Kirkko, antisemitismi…

Kysytty

Miten saisin lainaksi Teologisen aikauskirjan numero 1, 2002? Tai miten saisin siitä artikkelin, jonka on kirjoittanut Matti Myllykoski (Kirkko, antisemitismi ja tie holokaustiin)?

Olen löytänyt ko aikakauskirjan (Pasila, Richardinkatu, Leppävaara), mutta sitä ei anneta lainaksi, eikä artikkelia löydy Artosta?

Asun Kirkkonummella. Saako artikkelista ottaa valokopion jos minun on mentävä johonkin noista kirjastoista? Nide ei välttämättä aukea niin, että valokopiota voi ottaa vahingoittamatta nidettä. Miksi on niin vaikea saada tätä materiaalia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Artikkeli on kopioitavissa Pasilan kirjaston mainitun lehden numerosta, koska sitä ei ole sidotettu
vuosikerraksi.
Rikhardinkadun kirjaston kappaleet Teologisesta aikauskirjasta ovat lainattavissa, joten voit joko mennä lainaamaan kyseisen numeron Rikhardinkadulta tai tehdä lehdestä kaukopalvelutilauksen. Kaukopalvelutilaus tehdään omassa lähikirjastossasi. Kirkkonummen kirjasto veloittaa kaukopalvelutilauksesta 4 euroa.