Kysyisin onko kirjastolla sellaista palvelua, että voin tilata oman paikkakuntani kirjastoon muutaman kirjan toisen paikkakunnan kirjastosta...vaikka…

Kysytty

Kysyisin onko kirjastolla sellaista palvelua, että voin tilata oman paikkakuntani kirjastoon muutaman kirjan toisen paikkakunnan kirjastosta...vaikka välimatkaa olisi jopa 100km?

Oman paikkakuntani kirjastolla ei ole kirjoja aiheesta, josta niitä tarvitsisin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukopalvelulomake löytyy kirjaston sivulta http://www.lib.hel.fi/ kirjasto-info. Sieltä pääsee suoraan täyttämään lomakkeen. Toinen mahdollisuus on kirjastoissa täytettävä lomake.
Hinnat löytyvät samasta paikasta.