Onko Ruotsissa tilapäisesti asuvan mahdollista lainata mistään kirjastosta kirjaa "Timonen, P. (toim) 1999. Johdatus Suomen oikeusjärjestelmään 1 ja 2.".

Kysytty

Onko Ruotsissa tilapäisesti asuvan mahdollista lainata mistään kirjastosta kirjaa "Timonen, P. (toim) 1999. Johdatus Suomen oikeusjärjestelmään 1 ja 2.".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun on mahdollista saada kirjat Ruotsiin kaukolainoina. Eli sinun täytyy mennä paikkakuntasi kirjastoon ja pyytää heitä tekemään siitä kaukolainapyyntö. Kaukolainaus on maksullista. Postitus tapahtuu vain kirjastojen välillä. Kirjastot eivät lähetä kirjoja suoraan asiakkaille. Kysymäsi kirjat ovat Turussa kurssikirjoja, mikä merkitsee sitä, että niistä on varauksia. Turun kaupunginkirjaston kokoelmia voi selata osoitteesta http://www.turku.fi/kirja/sivu2.html