Miten voin lainata yksityishenkilönä kirjan Morgan Gareth: Images of organizations? Vai voinko? Kyytikirjastojärjestelmästä se löytyy vain Kotkasta ja siitä on…

Kysytty

Miten voin lainata yksityishenkilönä kirjan Morgan Gareth: Images of organizations?
Vai voinko?
Kyytikirjastojärjestelmästä se löytyy vain Kotkasta ja siitä on monta varausta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä kaukopalvelupyynnön osoitteeseen kaukopalvelu@kouvola.fi tai käydessäsi kirjastossa täyttää neuvonnassa kaukopalvelulomakkeen.
Veloitamme kaukopalvelusta 3 € ja lisäksi lähettävä kirjasto määrittelee oman lisämaksunsa. Lainattavia kappaleita löytyi yliopistollisista kirjastoista, joten lisähintaa tulee noin 5-10 €.